Межова Тетяна Єгорівна– викладач вищої категорії, голова циклової комісії.
Дисципліни «Економіка підприємства», «Економіка будівництва» Педагогічний стаж 26 років |
|
![]() |
Черкашин Віктор Іванович – викладач вищої категорії, старший викладач, заступник голови ц.к.
Дисципліни «Основи філософських знань», «Економічна теорія» Педагогічний стаж 19 років |
|
Лазарев Валерій Олександрович – викладач вищої категорії. Дисципліни «Основи правознавства», «Комерційне та трудове право», «Основи підприємництва». Педагогічний стаж 25 років |
Кононенко Анна Ігорівна - викладач ІІ категорії.
Дисципліна «Організація і технологія надання послуг» Педагогічний стаж 7 роки |
|
Сайчук Юлія Анатоліївна - викладач, спеціаліст.
Дисципліни «Статистика», «Теорія техніко-економічного аналізу», «Економіка підприємства» Педагогічний стаж 5 років |
|
|
Рогач Юлія Миколаївна - викладач І категорії.
Дисципліни «Економіка підприємства», «Економіка будівництва» Педагогічний стаж 7 років |
|
Ніколаєвська Ганна Юріївна - викладач вищої категорії.
Дисципліна «Маркетинг» Педагогічний стаж 13 років |
![]() |
Савєльєва Тетяна Анатоліївна – викладач І категорії.
Дисципліна «Менеджмент» Педагогічний стаж 11 років |
ПЛАН ЗАСІДАНЬ циклової комісії НА 2017/2018 н/р
№ з/п |
Основні питання |
Строк проведення |
1 |
2 |
3 |
І семестр |
||
1 |
тематики курсових проектів.
|
Серпень 2017 р. |
2 |
1. Обговорення науково-методичної, виховної роботи циклової комісії. 2. Організація технічної творчості студентів. 3. Обговорення та схвалення методичних розробок комісії. 4. Різне. |
Жовтень 2017 р. |
3 |
Спільне засідання циклової комісії економічних дисциплін та циклової комісії інженерно-технічних дисциплін. 1. Про підвищення професійної компетентності студентів через впровадження інноваційних технологій в сучасних умовах інформатизації суспільства. 2. Різне. |
Листопад 2017 р. |
4 |
|
Грудень 2017 р. |
5 |
|
Січень 2017 р. |
|
|
|
ІІ семестр |
||
6 |
|
Лютий 2018 р.
|
7 |
|
Квітень 2018 р. |
8 |
|
Червень 2018 р. |
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Робота комісії спрямована на вирішення головної навчально-методичної проблеми року :
Формування професійної компетентності студентів коледжу шляхом вдосконалення змісту, форм і методів навчання
1 Постійно удосконалювати організацію навчально-виховного процесу у коледжі та запроваджувати новий підхід до освіти:
- орієнтації на виховання соціально активної особистості, яка керується загальнолюдськими та культурно-національними цінностями, здатна до перетворення виробництва, участі в управлінні, несе відповідальність за результати своєї діяльності;
- продовжити впроваджувати у навчальний процес сучасні освітні методики та форми активного й нестандартного навчання, методи викладання;
- залучати студентів до спільної діяльності;
- змінювати підходи до оцінювання результатів навчання студентів;
- активізувати роботу з обдарованими і талановитими студентами.
2 Вивчати та використовувати у навчальному процесі інструктивно - методичні документи Міністерства освіти і науки для забезпечення виконання Законів України «Про вищу освіту», «Про освіту».
3 Розвиток педагогічну та професійну майстерність педагогічних працівників, їх загальну культуру, створювати мотивацію і умови для професійного вдосконалення створювати інноваційний стиль діяльності.
4 Забезпечувати єдність органічного взаємозв’язку педагогічної та професійно-орієнтованної підготовки студентів на основі принципів гнучкості, наступності, ступеневої освіти.
5 Використовувати базу ІКТ при підготовці і виконанні курсового проектування та складання державних іспитів.
6 Адаптувати засоби діагностики знань та умінь відповідно до пізнавальних можливостей студентів.
7 Підвищувати професійну компетентність студентів через впровадження інноваційних технологій в умовах інформатизації суспільства.
8 Брати участь в роботі обласних методичних об’єднань ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
9 Подальше впроваджувати в навчальний процес комп’ютерні технології при виконанні курсових проектів та творчих робіт
10 Постійно надавати допомогу молодим педпрацівникам в розробці методичних матеріалів, проведенні відкритих занять та навчально - виховних заходів.
11 Сприяти підвищенню рівня психолого –педагогічної і методичного супроводу дисциплін економічного циклу, для чого постійно використовувати сучасні педагогічні методики і технології викладання дисциплін, а також педагогічно коректно складати методичні матеріали.
12 Підтримувати ініціативу студентів та викладачів з розробки спільних ідей та творчих освітніх проектів.
13 Використовувати аудіовізуальні технічні засоби навчання та інформаційні ресурси для підвищення рівня комунікативності викладачів та студентів.
Заходи циклової комісії економічних дисциплін 2018/2019 н/р
Обласний конкурс "Економічний брейн-ринг"
Захист курсових проектів з дисципліни "Організація і технологія надання послуг"
Захисту курсових проектів з дисципліни «Основи менеджменту»
Конкурс-семінар студентських бізнес-ідей «Втілюй ідеї в життя»
Форма реєстрації команд на конкурс-семінар.docx завантажити
Учні заслухали реферати на правові теми: Рудай Дарини, Клементовськой Ганни, Коваленко Ірини групи ШМ-1
Студенти Будівельно-технологічного відділення груп Б-16, СТ-16 виступили з рефератами на теми "Европейський суд по правам людини", "Проблеми кримінальної відповідальності і покарання неповнолітніх в Україні", "Право націй і народів на самовизначенння та принцип теріторіальної цілісності держав" та ін..