^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Новини

Аналіз дня студентського самоврядування в Харківському державному професійно-педагогічному коледжі ім. В.І. Вернадського на відділенні механізації с/г.

Обов'язки завідувача відділення механізації с/г виконував в день студентського самоврядування студент групи ТМ-36 Попов Ігор.

Свій робочий день він розпочав зі зустрічі студентів у холі навчального корпусу. На протязі дня контролював роботу  відділення, координував роботу чергових викладачів, які надавали йому інформацію стосовно студентів, які запізнились або зовсім не з’явились на заняття. Попов Ігор проаналізував результати атестації за лютий місяць у розрізі груп та викладачів.

         Об 11:50 Ігор провів «міні-нараду» з кураторами груп для з’ясування причин відсутності студентів на заняттях, провів аналіз успішності навчання за лютий місяць, після наради він подав далі в електронному вигляді про стан відвідування занять на відділенні «Механізації с/г» директору коледжу Чикалюк  Тетяні для подальшого розгляду» Ігор зазначив, що цей день був дуже насичений, відповідальний, виснажливий, бо на протязі дня довелось виконувати багато роботи аналізувати, обробляти дані, робити висновки. Але він сказав що цей день був цікавий і творчий у процесі удосконалення роботи органів студентського самоврядування.

qi7xfXeZSTY

 

Дука Т.О.

2 березня 2018 року в нашому навчальному закладі відбулась цікава подія – День студентського самоврядування. Студенти на один день замінили всіх викладачів, майстрів в/н, кураторів та адміністрацію. Група ТР-57 тільки вийшла з практики, але студенти цієї групи також прийняли участь в проведенні цього заходу. Замість Дуки Т.О. заняття провів студент групи   ТР-57 Маренич Владислав. Спочатку його як викладача сприймали не серйозно, але потім коли він показав свій рівень підготовки – всім стало цікаво.

Владислав підготувався до заняття: написав план заняття та конспект до нього. Почав заняття з опитування та нагадування теми, яка вивчалася раніше. В кінці заняття було підведені підсумки, вказано на недоліки. До недоліків можна віднести відсутність досвіду, не достатній обсяг практичних  навичок та знань з педагогіки, психології та методики проведення занять. Вважаю доцільним проводити такі дні.

 

Громова Т.Г.

Студент групи ТМ-27 Авдєєв Максим провів заняття з дисципліни «Основи філософських знань» за темою «Розвиток філософської думки».  Заняття було проведено у формі гри «Гладіаторські інтелектуальні бої». Група і викладач були в захваті, всім сподобалось.

Богдан І.М.

Студент групи ТМ-36 Тонконіг Олександр провів заняття з риторики на тему «Інвенція. Винайдення теми промови. Вибір змісту». Лекція була поєднана з елементами ділових ігор, мозкового штурму, були показані невеличкі фільми за темою. Студентом була підготовлена презентація. Заняття пройшло на доброму рівні.

 

Корнєєнкова М.М.

Студент групи ТМ-26 Ковбаснюк Юрій проводив заняття з дисципліни «Електротехніка» в групі ТМ-47 за темою «Будова, принципи дії машин змінного струму. Вивченню матеріалу сприяла активність і зацікавленість студентів, панувала доброзичлива атмосфера в аудиторії. Лекцію унаочнювала мультимедійна презентація, яка значно полегшувала сприйняття студентами нового матеріалу.

 

Березовський В.О.

Заняття з дисципліни «Технологічні процеси в агропромисловому виробництві» за темою «Будова культиватора та принципи його роботи» провів студент групи ЕМ-16 Прохоров Ярослав. Він самостійно підібрав питання для перевірки залишкових знань з попередньої теми. Студенти сприйняли заміну викладача добре. Ярослав тримався під час проведення заняття впевнено, був зосереджений та вимогливий до студентів.

 

Бовдуй Л.В.

На 2 парі Кончаківський Микола провів заняття з дисципліни «Безпека життєдіяльності» на тему «Поведінка людей у натовпі при загрозі небезпеки». Студент самостійно знайшов інформацію до цієї теми, створив презентацію, яка відображала всі основні моменти теми. Студенти активно долучалися до обговорення теми, задавали питання Миколі стосовно того, які є причини виникнення і розвитку паніки, як  повинна діяти людина у натовпі  в разі виникнення небезпечної ситуації. Студенти були задоволені такою формою проведення заняття.

 

Цалко М.Ф.

 Студент групи ТМ-26 Козачок Сергій провів заняття з дисципліни «Сільськогосподарські машини» за темою «Машини і комбайни для збирання цукрових буряків». На занятті був присутній дух змагання. Сергій поділив групу на 2 команди і запропонував їм вирішити проблемні ситуації, які виникають під час збирання технікою цукрових буряків. Команди з задоволенням відповідали на поставлені питання. Такий елемент заняття значно допоміг студентам краще розібратися в темі та засвоїти нові знання.

 

Сіренко Ю.В.

В групі ЕМ-1 заняття з виробничого навчання провів учень Костін Антон. Він проявив себе творчо під час підготовки до нової теми, а саме самостійно підбирав питання для перевірки знань за попередньою темою та склав тестові завдання для закріплення знань з нової теми уроку.  Антон спробував скласти план уроку за допомогою викладача спецтехнології. Учень дещо хвилювався на початку заняття, бо це був його перший досвід викладання, але потім він сконцентрувався, зосередився і закінчив заняття більш впевнено ніж розпочав.

 


Ступнікова Н.А.

В день студентського самоврядування замість викладачів      Ступнікової Н.А. та Левади М.О. заняття з англійської мови  проводила студентка групи ЕМ17 Ворона Тетяна Сергіївна. Лекція-презентація була присвячена темі "Об'єднане королівство Великобританії та Північної Ірландії". Тетяна використовувала не тільки матеріали лекції, що вже були підготовлені викладачем, але й сама добре підготувалася. Вона розповідала цікаві факти студентам з історії та культури Великобританії. Заняття пройшло успішно та цікаво. У своєму відгуку про проведення заняття Тетяна зазначила, що не дивлячись на хвилювання, їй дуже сподобалося готуватися та проводити подібні лекції з англійської мови та запропонувала свою допомогу у підготовці наступних.

Звичайно, проведення першого у своєму житті уроку не може бути бездоганним, але мушу запевнити, що подібні заходи дуже вагомо впливають на розвиток та навчання студентів. Адже всім відома істина: найкраще і швидше навчання відбувається тоді, коли ти навчаєш сам.

Буков К.Є.

02.03.2018 року в групі СР-2 урок зі слюсарної справи проводив студент групи ТМ-26 Тризна Антон, який замінив майстра виробничого навчання Букова Костянтина Євгеновича. Тема уроку «Загальні відомості про паяння. Інструменти, припої та флюси». Під час уроку учні виступали з рефератами, переглядали відеоролики, за визначеною темою. Тризна Антон Вікторович провів урок на достатньому педагогічному рівні, показавши добрий рівень знань як слюсар і педагог. Під час уроку був чемним, витриманим, володів собою і аудиторією. Проведений урок учням групи   СР-2 дуже сподобався.

Колодяжна О.І.

Заняття з інформатики та комп’ютерної техніки в групі ТМ-47 проводив студент Сидоренко Дмитро, а в групі ТМ-37 Авдєєв Максим. Тема занять «Електронні таблиці. Вивчення роботи з програмою». Інформаційно-повідомлювальний виклад матеріалу лекції був з елементами проблемності і наочності. Студенти використовували інформаційно-ілюстративний метод навчання з поточним контролем знань, а саме провели фронтальне опитування за тестами та вибіркове опитування перед початком розгляду нового матеріалу. Презентація розроблена студентами-викладачами  до заняття значно допомогла розібратись студентам у новій темі, та дозволила краще засвоїти нові знання.

 

Провівши аналіз від себе хочу зазначити, що робота  адміністрації та викладачів у відділенні механізації с/ г  виробництва  була максимально скоординована та проводилась злагоджено. В цілому панувала доброзичлива, сприятлива атмосфера яка дозволила ефективно провести день студентського самоврядування.

Після занять відбулося свято присвячене святу жінок. Цей захід організували завідувач відділення і студенти.

Під час свята студенти продемонстрували свої таланти, вони співали пісні, читали гуморески сцен. В цей час в залі відбувався весняний настрій, було багато посмішок та гумору.

 

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних