^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Фізичне виховання і спорт

У рамках ''Спортивних ігор України'' викладачами фізичного виховання були проведені онлайн-змагання з віджимання та пресу. За результатами змагань переможцями стали у віджиманні:

хлопці:
Рижиков І. гр.MH 108 (55p.)
Коркач В. гр.ТР 209 (55p.)
Дубовик О. гр.ТМ 112 (53p.)
Дубовець С. гр.ТМ 114 (53p.)

дівчата:
Харковенко О. гр.БС 201 (22p.)
Сукневич Є. гр.ТМ 207 (21p.)
Царегородцева М. гр.ТМ 113 (20p.)

прес (за 1хв.) :
хлопці:
Лисенко М. гр.ЕМ 110 (60p.)
Коркач В. гр.ТР 209 (55p.)
Рижиков І. гр.MH 108 (50p.)
Єнцов О. гр.СТ 203 (50p.)
Вілінський В. гр. ЕМ 110 (50p.)

дівчата:
Темнохуд K. гр.ТМ 207(38p.)
Федорченко Н. гр.ТМ 206 (36p.)
Линник А. гр.ТМ 113 (35p.)

Вітаємо наших переможців!!!
IMG-20240319-WA0002

IMG-20240319-WA0001

ghtf2024-03-20 212314

 

У межах Олімпійського тижня була проведена спортивна вікторина «Олімпіонік» серед навчальних груп коледжу. У вікторині взяли участь  вісімнадцять груп. Студентам пропонувалось відповісти на двадцять запитань зі спортивної тематики. За результатами відповідей  перемогу  здобула Авраменко A. (гр. MH-204). Гарні результати показали Науменко А., Шарашов О. (гр.TP-208), Козачук О.(гр.TP-209), Світличний Д.(гр.БС-101), Боряк А.(гр.БС-102). Вітаємо переможців!!!

 

photo 2023-10-09 18-16-26photo 2023-10-09 18-16-34

 

26 вересня, на спортивному майданчику нашого коледжу відбулись змагання з паркового волейболу та настільного тенісу, у яких взяли участь студенти першого курсу. Організатори спортивного свята, викладачі фізичного виховання Леженін С. А. та Дудченко В. Ф.,доклали всіх зусиль для того, щоб учасники весело та з користю для здоров’я провели цей час. Наші студенти мали можливість не тільки позмагатись, а й познайомитись та знайти нових друзів.

Учасниками змагання з паркового волейболу стали такі студенти: Єлисєєв Олег (група БС-101), Пазій Дмитро (група БС-101), Буторов Микита (група СТ-105), Редько Ілля (група ЕМ-110), Вілінський Валерій (група ЕМ-110), Нестеренко Владислав (група ТР-116), Третьяков Олексій (група ТР-116), Мозговий Дмитро (група ТМ-112) та Куниця Ілля (група ТМ-112).

Хлопці розділились на дві збірні команди та в ході гри продемонстрували не тільки вправність і витримку, а й уміння взаємодіяти та підтримувати один одного. У результаті перемогла дружба!

 

У змаганнях з настільного тенісу переможцями стали:

1-е місце посів Пазій Дмитро (група БС-101);

2-е місце – Вілінський Валерій (група ЕМ-110);

3-е місце - Мозговий Дмитро (група ТМ-112).

Щиро вітаємо переможців та всіх учасників спортивного свята!

0-02-05-729203e5406ba313145d8349622ad9022f8a99cd86d166c5392db3b5f3ed44f6 545b64e4860418ee

0-02-05-1c62c2cd5079f8b36bdf3cbbcfc361d1145841ebaef6b39ec11f3c273fd26347 8a47dfbc09daa2da

0-02-05-59aed067daf5512fb5a0f7687a03736c38721fc3d060221c1fdb1cbe23efbb0c e42d43dfbc8efb5f

0-02-05-67a35994a042581058ab17be1811640b818ddaa81ffbcff2a91faae8efeb10c1 35fbdf9083a13376

 

14 вересня у коледжі в рамках Олімпійського тижня відбулися змагання з п'ятиборства. У спортивному заході взяли участь представники різних груп першого курсу, які мали можливість посуперничати між собою за право першого місця, а також просто пограти у волейбол, познайомитися ближче, та весело і корисно провести час.
За результатами змагання було визначено три переможці, які були нагороджені дипломами та отримали солодкі подарунки:
1 місце посіла єдина дівчина, що брала участь у першості, - Шерстюк Євгенія (група БС-101)
2 місце - Кілочек Руслан (група СТ-107)
3 місце - Культін Данило (група ТР-116).
Вітаємо переможців та закликаємо усіх до здорового спортивного способу життя!

photo 2023-09-15 14-19-47

photo 2023-09-15 14-19-58

photo 2023-09-15 14-20-01

photo 2023-09-15 14-20-05

photo 2023-09-15 14-20-08

photo 2023-09-15 14-20-11

photo 2023-09-15 14-20-15

photo 2023-09-15 14-20-19

В здоровому тілі – здоровий дух!

 

Фізична активність – один з найкращих способів покращити настрій та відволіктись від негараздів. Саме тому керівництво нашого Коледжу запропонувало діткам, які зараз мешкають в нашому гуртожитку, бо були вимушені покинути розтрощені домівки після деокупації Харківщини на початку осені, долучитись до занять з фізичного виховання.

Найбільше захоплення не лише хлопчаків, а й дівчат викликали тренування з боксу. Напевно саме так їм легше виплеснути весь негатив, що накопився за місяці окупації та навчитися базовим навичкам самозахисту. Із задоволенням продовжуємо тренування та запрошуємо усіх охочих долучатися!!!

 

Керівник фізичного виховання

ЛЕЖЕНІН Сергій Анатолійович

Бокс

 

 

 

Спорт – це здоров’я! Спорт – це життя!

 

  Не зважаючи на важкий час, який ми проживаємо, рухатися потрібно. I це одна з умов того, що ці важкі для настрою часи, пройдуть «безболісно».

Так, протягом жовтня серед студентів коледжу було проведено онлайн-змагання з тримання «планки»

За результатами змагань переможцями стали:

Серед дівчат

1. Савченко В. гр.М41 (3хв.50с)

2. Мороз А. гр.ЕМ105 (2хв.40с)

3. Капустян К. гр.М31 (2хв.15с)

Серед хлопців

1. Устименко О. гр.ТМ106 (6хв.05c)

2. Гончаров Б. гр.ТМ106 (6хв.00c)

3. Сосницький К. гр.ЕМ11 (5хв.00c)

Вітаємо наших переможців!!! Будьте активними і здоровими!

 

Викладачка фізичного виховання

ОЛЬХОВА Ольга Вікторівна 

планка

 

asdasd 13

 

1sldikfjlsdjfol

 


 

2sldikfjlsdjfol 

 

3sldikfjlsdjfol 

 

4sldikfjlsdjfol

 

5sldikfjlsdjfol

 

6sldikfjlsdjfol

 

7sldikfjlsdjfol 

 

8sldikfjlsdjfol 

 

13 вересня серед студентів І курсу ІІ підрозділу коледжа було проведено змагання з волейболу, присвяченому Дню фізичної культури і спорту України. У напруженій та цікавій боротьбі фортуна посміхнулась таким командам:

І місце — гр. ТР41

ІІ місце — гр. ТМ21

ІІІ місце — гр. ЕМ11

IMG 20210913 131458


IMG 20210913 105207

IMG 20210913 131554

IMG 20210913 132401

IMG 20210913 134732

IMG 20210913 140242

 

Змагання з волейболу

 IMG 20190514 110502

14 травня на базі ДЮСШ “Восток” відбулися змагання з легкої атлетики серед ЗВО І-ІІ рівня акредитації. Команда коледжу показала свої вміння та навички з бігу на 100 м, 400 м, у стрибках у довжину та товканні ядра.

“СПОРТИВНІ ЗАБАВИ!”

 

P71206-103325

Волейбольні перемоги

 

У листопаді студенти Харківського державного професійно-педагогічного коледжу ім.В.І.Вернадського брали участь у першості з волейболу серед учбових груп. Протягом місяця учасники змагань боролися за перемогу. У напруженій та цікавій боротьбі фортуна посміхнулась таким командам:

 

І місце — гр. М1

 

ІІ місце — гр. ШМ1

 

ІІІ місце — гр.СТ17

 

                                          Вітаємо наших спортсменів!

 

Також до Дня Збройних сил України, збірні команди з волейболу І та ІІ підрозділів змагались у товариському матчі. З рахунком 3:0 перемогу одержала команда І підрозділу. Вітаємо!

 

IMG 20171130 143432

 


 

IMG 20171130 143622

 

IMG 20171207 150436 

 

IMG 20171207 150451

 

IMG 20171207 150610

 

IMG 20171207 150559

 

ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я 2017

 

Традиційно щороку 04.10.2017р. у коледжі пройшло спортивно-оздоровче свято «День здоров’я», у якому взяли участь як студенти, так і викладачі.

На спортивних майданчиках відбулись змагання, які сприяли оздоровленню, гарному бадьорому духу студентів, бажанню перемогти та веселому настрою. Цей захід сприяв укріпленню морального духу та гармонійного розвитку студентів у навчальному колективі.

 Основні цілі (оздоровлення студентів, пропаганда здорового способу життя, налагодження взаємозв’язків та морально-психологічного порозуміння в групах, підтримка та збереження спортивних традицій коледжу) було досягнуто.

 DSC 0233

DSC 0230 1

DSC 0241 1

DSC 0252

DSC 0254

DSC 0267

DSC 0272

DSC 0279

DSC 0280

DSC 0281 

DSC 0288

DSC 0308

DSC 0331

DSC 0337

DSC 0341

DSC 0348

DSC 0354

DSC 0369

Інформація для педагогічних працівників

Загальні риси, властиві всім самогубствам:

 

1. Метою усіх суїцидів є вирішення якихось проблем, адже суїцид не є випадковою дією – його ніколи не здійснюють невмотивовано. Він є виходом зі складнощів, кризи чи нестерпної ситуації, йому властива своя логіка і доцільність. Щоб зрозуміти причину суїциду, слід визначити проблеми, для розв’язання яких його скоювали.

2. Завданням усіх суїцидів є повне припинення свого потоку свідомості, нестерпного болю – це сприймається як вирішення болісних і нагальних проблем. Відповідно до цього суїцид має три ознаки – наявність у людини, яка впала у відчай, душевного хвилювання, підвищеного рівня тривоги і високого летального потенціалу.

3. Загальним стимулом при суїциді є нестерпний психічний біль.

4. Загальним стресором при суїциді є незадоволені психологічні потреби.

5. Загальною суїцидальною емоцією є безпорадність, безнадійність.

6. Внутрішнім ставленням до суїциду є суперечливість, амбівалентність – людина відчуває потребу у здійсненні суїциду і водночас прагне порятунку та втручання інших.

7. Основним станом психіки є звуження пізнавальної сфери, що відбувається у формі нестійкого емоційного та інтелектуального звуження свідомості з обмеженням можливостей у виборі варіантів поведінки, які зазвичай доступні свідомості цієї людини, коли вона не перебуває у панічному стані.

8. Загальною дією при суїциді стає втеча, що відображає намір людини покинути зону нещастя. Тому суїцид вважають межовою, остаточною втечею. Сенс самогубства полягає у радикальній і остаточній зміні обставин, «декорацій» життя.

9. Загальною закономірністю суїциду є відповідність суїцидальної поведінки типовому стилю поведінки упродовж життя. Попри те, що суїцид – це вчинок, якому немає аналогу у попередньому житті людини, все є йому можна знайти відповідність у стилі та характері повсякденної поведінки особи. Це і попередні переживання душевного хвилювання, і здатність витримувати психічний біль, і тенденції до обмеженого мислення, і спроби втечі у важких ситуаціях тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поведінкові ознаки суїцидальної загрози:

  • Будь-які раптові зміни у поведінці і настроях, особливо такі, що віддаляють від близьких людей.
  • Схильність до необачних і нерозсудливих вчинків.
  • Надмірне споживання алкоголю чи таблеток.
  • Відвідування лікаря без очевидної потреби.
  • Роздавання дорогих речей або грошей.
  • Придбання засобів скоєння суїциду.
  • Підбиття життєвих підсумків, упорядкування справ, підготовка до самогубства.
  • Нехтування зовнішнім виглядом.

 

 Словесні ознаки суїцидальної поведінки:

  • Запевнення у безпорадності і залежності від інших.
  • Прощання.
  • Розмови або жарти про бажання померти.
  • Повідомлення про конкретний план суїциду.
  • Подвійна оцінка значущих подій.
  • Повільне, маловиразне мовлення.
  • Самозвинувачення.

 

Емоційні прояви суїцидальних тенденцій:

  • Амбівалентність, подвійність емоцій і почуттів.
  • Безпорадність, безнадія.
  • Переживання горя.
  • Ознаки депресії.
  • Почуття провини або невдачі, поразки.
  • Надмірні побоювання або страхи.
  • Почуття власної малозначущості.
  • Неуважність, розсіяність або розгубленість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічним працівникам у разі випадку виявлення ознак суїцидальної поведінки в учнів або студентів рекомендується

здійснювати такі види допомоги:

 

  • підбирайте ключі до розгадки суїциду;
  • сприймайте суїцидента як особистість;
  • налагоджуйте турботливі стосунки;
  • не сперечайтеся;
  • запитуйте;
  • не пропонуйте невиправданого втішання;
  • пропонуйте конструктивні підходи;
  • вселяйте надію;
  • оцінюйте ступінь ризику самогубства;
  • не залишайте людину одну у випадку високого суїцидального ризику;
  • звертайтеся по допомогу до спеціалістів;
  • важливо якомога довше зберігати турботу й підтримку учня;
  • використовуйте засоби піднесення цінності особистості дитини, її життя.

 

Ці заходи стануть ефективнішими, якщо студенти довіряють педагогічному працівнику, знають, що він ніколи на зраджував дитину і не зрадить у кризовій ситуації.

 

 

Як поводитися батькам та оточенню схильної до суїциду дитини

   У випадку, коли ваші діти виявляють суїцидальні тенденції або відчай, слід поводитися так:

1. Залишайтеся самими собою, щоб дитина сприймала вас як щиру, чесну людину, якій можна довіряти.

2. Дитина має почуватися з вами на рівних, як з другом, це дозволить встановити довірчі, чесні стосунки. Тоді вона зможе розповісти вам про наболіле.

3. Важливо не те, що ви говорите, а як ви це говорите, чи є в вашому голосі щире переживання, турбота про дитину.

4. Майте справу з людиною, а не з «проблемою», говоріть з дитиною на рівних, не варто діяти як учитель або експерт, розв’язувати кризу прямолінійно, це може відштовхнути дитину.

5. Зосередьте свою увагу на почуттях дитини, на тому, що вона замовчує, дозвольте їй вилити вам душу.

6. Не думайте, що вам слід говорити щоразу, коли виникає пауза в розмові, використовуйте час мовчання для того, щоб краще подумати і вам, і дитині.

 

7. Виявляйте щире співчуття й інтерес до дитини, не перетворюйте розмови з нею на допит, ставте прості, щирі запитання («Що трапилося?», «Що відбулося?»), які будуть для дитини менш загрозливими, аніж складні, «розслідувальні».

8. Спрямовуйте розмову в бік душевного болю, а не від нього, адже ваш син або донька саме вам, а не чужим людям, може повідомити про інтимні, особисті, хворобливі речі.

9. Намагайтеся побачити кризову ситуацію очима своєї дитини, приймайте її сторону, а не сторону інших людей, які можуть завдати їй болю, або щодо яких вона може так вчинити сама.

10. Дайте синові чи доньці знайти свої власні відповіді, навіть тоді, коли вважаєте, що знаєте вихід із кризової ситуації.

11. Ваша роль полягає в тому, щоб надати дружню підтримку, вислухати, бути зі своєю дитиною, коли та страждає, навіть якщо вирішення проблеми начебто не існує. Дитина у стані горя, в ситуації безвиході може примусити вас почуватися безпорадним і дурним, але вам, на щастя, найчастіше і не слід приймати будь-яких рішень, негайно змінювати життя або навіть рятувати її – ваш син і донька врятуються самі, варто тільки довіряти їм.

12. І останнє – якщо ви не знаєте, що говорити, не кажіть нічого, просто будьте поруч!

 

 

         У випадку, якщо існує реальний суїцидальний ризик або вже відбулася спроба, суїцидологи радять батькам таке:

1. Першим кроком у запобіганню самогубства завжди буває встановлення довірчого спілкування.

2. Батькам слід подолати ситуацію, коли необхідність бесіди з дитиною про її суїцидальну спробу загострює їхні власні психологічні конфлікти або виявляє якісь їхні проблеми. Слід в цій  ситуації віддавати перевагу бажанню поговорити з сином або донькою і водночас – перемогти страх перед цією бесідою, щоб обов’язково відбулося спілкування й обговорення проблеми.

3. Діти у стані суїцидальної кризи стають надто чутливими, особливо до того, як і що говорять дорослі; тому не можна виливати на дитину несвідому чи свідому агресію; іноді корисною стає невербальна комунікація – жести, доторки тощо.

4. Якщо батьки відчувають, що дитина начебто відхиляє їхню допомогу, їм слід пам’ятати, що вона водночас і прагне, і не хоче її, тому для досягнення позитивного результату в діалозі необхідні м’якість і наполегливість, терпіння і максимальний прояв співчуття і любові. 

Вакансії

Вакансії станом на 01.09.2022: відсутні

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних